FireTrucks

Magyarország legnagyobb tűzoltótechnikai adatbázisa

// Csepel-MIM Tü-1

Gépjárműfecskendő


1972-ben állították rendszerbe, a mai napig ez volt az utolsó olyan tűzoltó gépjármű, amely teljes egészben magyar gyártmányú volt. Nem egy meglévő teherautót alakítottak át, hanem ezt eleve tűzoltóautónak tervezték.
A típus a Csepel D 566 fülkeelemeinek és valószínűleg D710-es önjáró alvázak felhasználásával készült.
// Kategória: Gépjárműfecskendők
Csepel-MIM Tü-1 gépjárműfecskendő

// Műszaki adatok:


Alváz típusa: Csepel D707.30
Motor: Csepel D614.16 négyütemű,hathengeres dízel motor
Hengerek száma: 6
Hengerűrtartalom: cm³
Teljesítmény: 145 LE
Szállítható személyek száma: 1+8 fő
Hossza: mm
Szélessége: mm
Magassága: mm
Össztömege: 13.830 kg

// Tűzoltástechnikai adatok:


Szivattyú: DIGÉP T-1500
Szivattyú üzemi paraméterei:
Szívómélység: 1,5 m
Manometrikus szállítómagasság: 80 m
Hasznos folyadék szállítás: 1500 liter/perc
Oltópor:
Portöltet: 250 kg
Víztartály: 2000 liter
Habképző anyag tartály: 200 liter



// Csepel-MIM Tü-1 Fotók:


Fadd TE szere
Fadd TE szere
Fadd TE szere
Fadd TE szere
Fadd TE szere
Fadd TE szere
Fadd TE szere
Fadd TE szere
Fadd TE szere
Fadd TE szere
Iszka-szentgyörgyi ÖTE szere
Iszka-szentgyörgyi ÖTE szere
FTP szere
FTP szere
FTP szere
FTP szere
FTP szere
FTP szere
Gyomaendrőd ÖTE szere
Körmend szere
Móra szere
Móra szere
Móra szere
Móra szere
A Csepel-MIM Tü-1 prototípusa
A Csepel-MIM Tü-1 prototípusa
A Csepel-MIM Tü-1 átadás Pécsen
Fertőszentmiklós szere
Fertőszentmiklós szere
Fertőszentmiklós szere
Répcelak szere
Répcelak szere
Répcelak szere
Komló egykori szere
Várpalota egykori szere méltatlan körülmények közt
Várpalota egykori szere méltatlan körülmények közt

// Cimkék:


csepel fadd fertõszentmiklós ftp gyomaendrõd iszka-szentgyörgy komló körmend mim móra pécs répcelak várpalota

// A szerhez csatolt rendszámok:

AAD-150AOC-675AYA-580AYA-682AYA-916CTJ-997FN-23-30FN-62-71

További tűzoltó gépjárművek:


// Hozzászólás írása

Ha szeretnél hozzászólni ehhez a szerhez, jelentkezz be,
vagy regisztrálj az oldalra, ha még nem tetted meg.

// Belépés:




// csatlakozz hozzánk!
// elfelejtett jelszó


Lap tetejére