FireTrucks

Magyarország legnagyobb tűzoltótechnikai adatbázisa

// Csepel D350

Gépjárműfecskendő


A második világháború utáni első magyar gépjármű. Steyr licensz alapján az akkor alakult Csepel Autógyár 1950-től gyártotta.
Modernizált változata a D352-es, növelt teherbírású változata pedig a D420-as típus.
A D350 (dízel) és B350 (benzines) típusok gyártása 1950-1958 között tartott.
Erre a vázra építették a "Fakarusz" (buszfülkés teherautót) is.

Nagyon megbízható, nemcsak nálunk, hanem a volt szocialista országokban, Afrikában, Közel-Keleten, Kínában is egykor népszerű, kisteherbírású teherautó volt.
// Kategória: Gépjárműfecskendők
Csepel D350 gépjárműfecskendő

// Műszaki adatok:


Alváz típusa: Csepel D350
Motor: D-413 vízhűtéses diesel motor
Hengerek száma: 4
Hengerek elrendezése: soros
Hengerűrtartalom: 5.322 cm³
Teljesítmény: 85 LE / 63 KW
Végsebesség: 75 Km/h
Fékrendszer: Hidraulikus
Szállítható személyek száma: 1+2 fő
Hossza: 6.735 mm
Szélessége: 2.260 mm
Magassága: 2.740 mm
Össztömege: 6.700 kg
Sebességváltómű: 5+1 fokozatú, kézikapcsolású
Tengelykapcsoló: egytárcsás, száraz
Kerékképlet: 4x2
Minimális fordulókörsugár: 8,4 m
Felépítmény: Ikarus

// Tűzoltástechnikai adatok:


Szivattyú: MÁVAG
Szivattyú üzemi paraméterei:
Hasznos folyadék szállítás: 1000 liter/perc



// Csepel D350 Fotók:


Barcs egykori szere
Barcs egykori szere
Barcs egykori szere
Barcs egykori szere
Jászboldogházi ÖTE szere
Mosonmagyaróvár
Mosonmagyaróvár
Mosonmagyaróvár
Mosonmagyaróvár
Mosonmagyaróvár (Tulajdoni viszonyokat rögzítő tábla a fülkében)
Soltvadkert szere
Soltvadkert szere

// Cimkék:


barcs csepel ikarus jászboldogháza mosonmagyaróvár soltvadkert

// A szerhez csatolt rendszámok:

CTG-084JGC-755

További tűzoltó gépjárművek:


// Hozzászólás írása

Ha szeretnél hozzászólni ehhez a szerhez, jelentkezz be,
vagy regisztrálj az oldalra, ha még nem tetted meg.

// Belépés:




// csatlakozz hozzánk!
// elfelejtett jelszó


Lap tetejére