FireTrucks

Magyarország legnagyobb tűzoltótechnikai adatbázisa

// Csepel D750 Tü-1.1

Gépjárműfecskendő


A D740-es típus utódja. A vezetőfülke a lengyel Jelcz gyárból származik, a motor és a hidak pedig a Rába gyárból.

Felépítmény:
- típusa: Tü-1.1 "Solva"
- gyártó: LABOR MIM (Műszeripari Művek), Esztergom
// Kategória: Gépjárműfecskendők
Csepel D750 Tü-1.1 gépjárműfecskendő

// Műszaki adatok:


Alváz típusa: Rába - MAN 2156
Motor: Rába 2156 HM6-HM, közvetlen befecskendezéses, szívódízel motor
Hengerek száma: 6
Hengerek elrendezése: soros, álló
Hengerűrtartalom: 10.350 cm³
Teljesítmény: 200 LE / 147 KW
Végsebesség: 94 Km/h
Fékrendszer: kétkörös nyomólégfék
Szállítható személyek száma: 1+7 fő
Hossza: 7.265 mm
Szélessége: 2.500 mm
Magassága: 3.090 mm
Össztömege: 16.500 kg
Kerékképlet: 4x2
Sebességváltómű: 6+1 fokozatú, kézikapcsolású
Tengelykapcsoló: egytárcsás, száraz, hidropneumatikus működtetéssel
Minimális fordulókörsugár: 9 m

// Tűzoltástechnikai adatok:


Szivattyú: Rosenbauer R 280
Szivattyú lépcsőszáma: 2+3
Nyomástartomány: normál + magasnyomás
Csonkok száma:
Szívócsonk: 2 db A
Nyomócsonkok: 4 db B
Szivattyú üzemi paraméterei:
Hasznos folyadék szállítás: 2800 liter/perc
Habképző rendszer: Szívóoldali mellékáramú
Víztartály: 2000 liter
Habképző anyag tartály: 200 liter
Fedélzeti monitor:
ELZETT-FLIM 1800 liter/perc



// Csepel D750 Tü-1.1 Fotók:


Kóka ÖTE szere
Kóka ÖTE szere
Kóka ÖTE szere
Kóka ÖTE szere
Jászberény szere
Pomáz ÖT szere
Pomáz ÖT szere
Pomáz ÖT szere
Kóka ÖTE szere
Szirénák
Műszerfal
Módosított szívócsonk a Kóka ÖTE szerén
Balatongyörök színeiben
Kóka ÖTE szere
Egy különlegesség: Csepel D750 vízszállító

// Cimkék:


balatongyörök csepel jászberény kóka mim pomáz

// A szerhez csatolt rendszámok:

AYA-746AYA-868AYA-879AYA-941GFX-202GRY-346

További tűzoltó gépjárművek:


// Hozzászólás írása

Ha szeretnél hozzászólni ehhez a szerhez, jelentkezz be,
vagy regisztrálj az oldalra, ha még nem tetted meg.

// Belépés:




// csatlakozz hozzánk!
// elfelejtett jelszó


Lap tetejére